21 Aralık 2011 Çarşamba

Sümelanın şifresi filmi izleyenlerin twitter yorumları

H. Tahsin Fazlıoğlu @hasantahsin61
Sümela'nın Şifresi Temel harikaydı. İkincisini şimdiden bekliyorum. :) Hatta Xavi'yi kaçırsınlar :) @temelfilmi

ERCAN ÖRNEK @ercan_ornek
bu akşam sinema akşamıı... SÜMELANIN ŞİFRESİ TEMEL vizyona girdiyi nihayett... akşama boll kahkaha bizi bekliyor...

Aslı Soytürk @AsliSoyturk61
Sümelanın sifresi: Temel. Kac aydr bekliyorum yaniiiii sonundaaa ..

Oğuz Kağan Kalfaoğlu @oolaaalaa
gülmekten altına sıçma versiyonun bir alt modelini yaşadım sümelanın şifresi temel filminde.bu filmi kesinlikle izleyin, izlettirin.

Serdar @didolazuri
Gülmeye ihtiyacı olan ve Trabzon a özlem çeken herkese "Sümelanın Şifresi : Temel" filmini öneriyorum.

Trabzonspor ✔ @61Tekke
Bugün şu felaket diş ağrısına ragmen çok güldüm. Sümelanın Şifresi Temel herkese tavsiye ediyorum .. :)

ufukc @UfukCamur
Sümelanın şifresi: temel filminden ciktim. Komedi buna denir :)

cengiz şenocak @cengizum
sümelanın şifresi - temel,harika bir yapım.film boyunca duygusal sahneler dışında sanırım 1 saat kahkaha vardı salonda

Mehmet Başak @mehmetbasak
#sümelanın şifresi: temel Uzun zaman sonra gittiğim sinemada izlediğim en keyyifli komediydi. Komedi konusunda baya başarılıyız, anladım

samet61 @_SaMet_AkSu_
sümelanın şifresi temel de imam necati kopardı ya :)))

derya pasli @deryapasli
Kizkardesimin onerisiyle yrn ilk is olarak,"Sumelanin sifresi Temel" filmine gidicem.cok guzelmis.gidelim biraz gulelim madem

yusuf albayrak @yea61
Babamla Sumelanin sifresi: Temel filmindeyiz. Ilk yari itibariyle gulmekten gozlerimiz yasardi! Mukemmel komik olmus!!

ferdikurtuldu @ferdikurtuldu
Dhn sinemaya gittim SUMELANİN SİFRESİ TEMEL e ama ne mutlu ki yer bulamadim keske her filmimiz boyle olsa pazartesi sansimi bi daha denicm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder